Saturday, June 25, 2011

kecewa..& gembira

Assalammualaikum....
korang apa cerita hari ni?aku tak ada benda best nak kongsi..huhuhu...
esok kawan aku sanding...
tahniah kepada susilawati n muna...
semoga berkekalan..lahirkan generasi yang kiut miut mcm aku tau...hahhaha
esok juga aku akan berangkat ke puchong..hahhaha..
macam jauh jer kan?pada hal sekangkang kera...
bulan depan aku dah mula kerja..
designer...
dulu kawan aku kutuk2 aku..
dier kate multimedia ni xda market..?
last2 dier yg amek kos meletop 2..kjer aper skrg ni?
aku sebulan lepas habis stdy..
dalam sminggu ada call..
anda diterima..
alhamdulillah...
lepas tu...
ada plak kwan baik ni...
dapat job juga...
alhamdulillah..
rezeki dia..
tapi tak bagitau aku?
macam tu la kawan...
terpulang la...
berita gembira plak..
aku beli motor!!!
terima kasih mak..sebab belikan motor...
kemudahan nak pergi kerja nanti...
bergolok bergadai..
insyaAllah..jasa mak akan dibalas...
smoga mak sihat dan dipanjangkan umur...
norsiah muhamad rasid


p/s :korang doakan aku berjaya yer...wink..wink...





2 comments: