Sunday, July 17, 2011

si duda itu..dan kad untuk indonesia

assalammualaikum..
hai kawan2..ketemu lagi kita..hahahha..
dah gaya indonesia pula..
ok aku nak cerita sikit..
ada duda ni..minat aku kot..hahhaa..
(perasan!)
dari dulu dah...
isteri dia lari time malam pertama..
sedihkan...tapi nak buat macam mana..
xda jodoh..sampai sekarang ni dier xkawen2..
umur dia sama dengan pcikk2 aku kot...
smoga dier cepat temu jodoh..
amin...
kad untuk indonesia...
aku dapat job!!
wat kad jemputan..
untuk negara seberang..
ayat2 dia..wat aku macam berada diseberang sana plak..
hihihi..
terima kasih sebab percaya aku..
ni plak..


aku baru nk terhegeh2 dapat lesen..
malu jer kan...
sekarang ada L kat moto..
I.allah bulan depan xda L..tp P..
ok la 2kan dari xda lesen..
bye2..

1 comment:

  1. design kad ke? wow...congratz. bukan senang nak dapat order dari negara lain~

    ReplyDelete