Monday, August 8, 2011

kenapa bukan myvi?alza?pesona?tapi kereta klasik?

Assalammualaikum..
Selamat berpuasa kepada rakan2 blogger sekalian..hihihihi..
hari ni kite dah berpuasa berapa hari ha?aku tak kira..sebab nanti lambat nak raya..hahhaha..
korang mungkin kira kot..?siap tanda kat calendar lagi?hahahha..
kereta?gaji?
satu hari lepas selepas aku lululs ujian memandu bersama encik JPJ yg garang..(mati aku kalau dia baca)hahahahha...tapi alhamdullah aku lulus..terima kasih encik...ngeh3..
kereta?
aku jatuh cinta kat kereta klasik...

Volks Beetle

aku siap singgah rumah mamat ni..bertanyakan RM dia..
dia bagi RM4k..kalau nk repair semua rm7k..
ok ker weh?hahahahhahaa..
semalam aku otw balik puchong..aku tergoda dengan kereta ni..

Mini Cooper
bila aku cakap dengan pakcik aku..
"lar..kenapa xcari wira ker?urah2 sekarang ni"
kereta malaysia..

aku jawap"ala..orang minat sgt2..kereta 2..nanti2 la beli..hahahah"
aku nak cari gak mini cooper ni..
so..aku bertekad nk cari mini cooper ni..huhuhu..
korang kalau ada kawan tu..bagi tahu la..
ni antara kereta-kereta klasik yang aku minat..

BMW 2002

Aston Martin DB5

korang kalau khawin nanti..shoot kat kereta macam ni..
tak ker meletop gambar korang?hahahhaa..
bus ni macam van..tapi cantikkan..klasik..kalau aku dapat?
aku simpan dalam peti besi..hahaha
untuk kereta rasmi..kene juga cari 1..kang naik mini cooper..xsampai..payah pulakan...
so..ni la antara kereta idaman..amin...

Proton Pesona
Sekian...
jumpa lagi di dalam entry akan datang...


6 comments:

  1. gee berangan-angan nk pakai kereta myvi.. hehe.. ^^

    ReplyDelete
  2. cik gee..nk myvi?kaler pink tau..same dgn ucop wilca..hahaha

    ReplyDelete
  3. cantik2.. suke jugak mini cooper.. tapi tak kene dengan saye.. weee... teringin nak bawak kereta 4 roda.. tapi idamkan nak pakai mercedes..

    ReplyDelete
  4. c pgembara..slama ni bw kete bpe tyar ni?hahaha

    ReplyDelete
  5. tak maw kaler pink... nanti syg sgt smpai tak sanggup nak drive.. hehe! nak warna itam @purple. hoho! tingginya angan2!

    ReplyDelete
  6. Mini Cooper...my dream car.....tp...huhu.

    ReplyDelete